ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА

    Психологічна служба школи «Надія» пропагує беззаперечний факт, що кожна дитина особлива вже тому, що з’явилася на світ і їй даровано життя. Дитина цікава сама по собі: слухняна і неслухняна, красива і розумна, здібна і не дуже. Кожен дорослий також унікальний незалежно від професії, посади і соціального статусу. Колектив або група дітей чи дорослих не можуть бути метою в діяльності як психологів, так і педагогів. Проте група однолітків або колег може створити умови для розвитку особистості кожного з нас.
    Метою психологічною служби школи є психологічний та соціальний супровід усіх учасників навчально – виховного процесу.
    Завдання - відкрити та розвинути потенційний рівень розвитку кожної дитини.
    Очікуваний результат - конкурентоспроможні, успішні випускники ЛСШ «Надія».


Напрямки роботи психологічної служби



    Супроводжувати – це йти поряд з дитиною, її батьки та вчителями, часом попереду, умовно прогнозуючи її шлях, бачити перешкоди на цьому шляху та вміло, а, головне, своєчасно вказувати на них та спільно шукати шляхи розв’язування.

    Кожна дитина в межах школи розвиває особистісний потенціал, вчиться жити у співдружності з іншими дітьми. А починається наш шлях від 5 класу до 11 класу.

    Психолог уважно вивчає адаптацію п’ятикласників до умов школи. Дітям, які важко адаптувалися допомагає подолати ці труднощі, а тим , що цього не можуть зробити – залучає до корекційних занять. Вивчає міжособистісні стосунки у класах, допомагає у формуванні дружніх взаємин.

    Важливою ділянкою є вивчення психічного розвитку дітей з труднощами у навчанні, вміла та своєчасна допомога батькам.

    У нашій школі поряд зі здоровими дітьми навчаються діти з проблемами у здоров’ї. Повірити дитині у себе, допомогти їм та їх батькам, навчити дітей милосердю та толерантному відношення до учнів з особливими освітніми потребами – основна функція психолога у школі. Дітям з особливими освітніми потребами організовано інклюзивне навчання (за допомогою асистента вчителя),індивідуальне навчання та інтегроване.

    Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами не можливе без допомоги вихователя (асистента вчителя), який для дитини стає невід’ємною частиною розуміння та здобуття певних знань. У ЛСШ «Надія» успішно працює асистент вчителя. Здійснюється психологічний супровід розвитку обдарованих дітей в контексті завдань спеціалізованої школи.

    Практичний психолог допомагає старшокласникам у виборі майбутньої професії, формуванню та становленню цінних особистісних рис, готує до майбутнього сімейного життя.

    Консультування батьків або осіб, які їх заміняють щодо особливостей розвитку, спілкування, навчання, профорієнтації, соціальної адаптації їх дітей - цікава та вагома ділянка роботи шкільної психологічної служби. Сьогодні до психолога йдуть за порадою, підтримкою. Від нього чекають шляхів вирішення багатьох питань.



Вгору